Hallo, en welkom op mijn blog

Dag 3 in Ghana (Accra)

6u45, hier ging de wekker again! Het zijn hier altijd zeer lang zware dagen dus deze ochtend was zoals altijd redelijk zwaar. De voormiddag bestond uit een les geografie van Mr. Kingsley en een lesje TWI (lokale taal hier) van Vincent.

In de middag zochten we weer de 'Koala' op om een lekkere lunch te kopen, zonder kaas nu maar met salami :)

Na de middag gingen we dan van start met Drum en Dance lessen. Dit ging verrassend vlot en dat vond Kodzo, onze dans en drum leraar, ook! Hij was dan ook niet zo goed voorbereid op zo'n voorbeeldige leerlingen en had dus niet genoeg voorbereid waardoor hij vaak, té vaak, pauzes hield. Maarja, het is hier dan ook Ghana, alles gaat hier op zijn dooie gemak.. dus wat gaat dat worden in België als we terug zijn :) Eerst kregen we dus een 'uurtje' drum en dan een'uurtje' dans met zeer veel gezellige tussenbabbels, wat voor een leuk sfeer zorgde!

Na deze lessen kwamen we inde SYTO-office waar een oude man weer voor een hilarisch momentje zorgde. Allereerst schatte hij ons 13-15j. Vervolgens vroeg hij of we een vriendje hadden. Hierna gaf hij de boodschap dat we geen seks mochten hebben maar wel moesten oefenenomeenbaby te kregen, logischhé .. :)Tenslotte stopte hij ons de bijbel in ons handen waaruit we een stukje moesten voorlezen over seks en god en we kregen ook een boekje 'How to raise responsible children?'. Daarna vroeg hij ons ook of hij mee mocht met ons naar België en ons mocht komen bezoeken, maar toen we begonnen over sneeuw schudde hij al snel weer 'nee'.

Met een happy gevoel keerde we terug naar het hostel waar we lekker aten en nog wat werkten voor school.

Morgen nieuwe dag voor de boeg, dus weer tijd om afscheid te nemen..

Tot snel, x

Annemie

Dat boekje "How to raise responsible children? , dat neem je toch eens mee naar huis eh Lien?
Zo zalig dat jullie zo'n lesje krijgen met een bijbel en al, dat zal wel voor hilariteit zorgen!