Hallo, en welkom op mijn blog

Dag 4 en laatste dag in Accra

MAAKYE (= goedemorgen),

Vandaaglaatste dag in Accra!!

We konden beetje langer slapen deze ochtend omdat we pas om 10u beneden in ons hostel in de keuken moesten staan voor een lokaal gerecht, namelijk: Potopoto. Dit is een gerechtje met 'Jam', 'Look', 'palmoil', 'uien', 'tomatenpuree' en 'kip' met beetje bouillon in, eerlijk gezegd nog redelijk goed!

Deze creatie mochten we dan smiddags zelf bewonderen en opeten. Mmmmm :)

In de nammidag gingen we met onze 'driver' en het Duitse meisje naar het strand. Een uur te laat aangekomen, vervolgens nog eens een half uur een dikke discussieover deinkom (gelukkig was de 'driver' aan het woord), waarna we dan toch eindelijkons op de strandstoeltjes konden gaan liggen.De zee was nogal vuil dus bleven we maar op onze stoeltjes liggen.Er liepen veel mannen die met verschillende spulletjes te koop liepen, zoals overal inGhana..en ook mannen die baby's met ons willen maken, waarop we steeds antwoorden dat ze het moeten vragen aan onze ouders; zodus mama's en papa's, hou jullie klaar, binnenkort stromen de Ghanezen in België toe om toestemming aan jullie te vragen, wees gerust, adressen worden er niet uitgewisseld, dus ze zullen lang mogen zoeken .. :)

We aten iets op het strand waarna we terugkeerden naar het hostel en onszelf trakteerden op een lekkere koude douche.

Nu gaan we bijna afsluiten want morgenvroeg moeten we om 5u in de ochtend vertrekken naar onze nieuwe thuis: Techiman.

Hopelijk tot horens, want nu kan het waarschijnljik wel een tijdje duren voor we terug internet hebben.

xxx

evelien

ie lien
klinkt super allemaal, ben heel benieuwd naar weeshuis en wat je daar nog gaat meemaken
tonight was op ik ;)
lange dagen korte nachten verwijst naar veel te vroeg moeten opstaan?
beso x